×

  خدمات مالی حسابداری حسابرسی

 

free space

free space

خدمات حقوقی و ثبتی

چرا شرکت ها نیاز به خدمات حقوقی دارند؟

امروزه با توجه به تحولات مسائل اجتماعی و اقتصادی و به تبع آن روند روز افزون مشکلات حقوقی، ضرورت وجود یک تیم حقوقی در کنار سایر ارکان هر شرکت یا موسسه ای احساس می گردد. این مهم برآورده نمی شود مگر با وجود یک گروه متخصص حقوقی که علاوه بر حل این مسائل، با تدبیر و تخصص خود از بروز چنین مشکلاتی تا سر حد امکان جلوگیری کرده و مشتری خود را برای رسیدن به اهداف بزرگتر و مهم تر یاری دهد.

شرکت حسابداری کاوش گویا ارقام ، با همکاری گروهی از وکلای دادگستری مجرب و مشاوران حقوقی با تجربه، خدمات حقوقی مورد نظر شما را در کنار سایر خدمات مالی و حسابداری ارائه می نماید.

شما می توانید در صورت نیاز، با عقد قرارداد با این شرکت، از خدمات مشاوره ای و انجام امور حقوقی توسط وکلا و کارشناسان، به طور مستمر در محل دفتر شرکت خود استفاده نمائید. این بدین معناست که شما به طور مستقیم با وکیل و کارشناس خود در ارتباط خواهید بود که تبعاً باعث حذف اشخاص غیر متخصص و ارائه خدمات به صورت رو در رو می باشد. بدیهی است در این صورت شما می توانید با اطمینان بیشتری پیگیر امور حقوقی خود باشید و به خاطر ارتباط مستقیم فی مابین، وکیل (یا کارشناس) می تواند دقیقاً خواسته ی شما را دریافت و آن را برآورده سازد.

همچنین ارائه ی کلیه خدمات حسابداری، مالی ، اداری و حقوقی به صورت مستمر و توسط یک گروه ثابت و متخصص، باعث می گردد وضعیت اعمال حقوقی شما تحت نظر بوده و به تبع آن از طرح دعاوی له یا علیه شما پیشگیری کند که از سویی موجب کاهش هزینه های شما خواهد شد و از سوی دیگر چنانچه شرکت یا موسسه درگیر یک مشکل حقوقی گردد، به دلیل وجود یک سامانه ی یکپارچه در نظارت و مدیریت مسائل مالی و اداری و حقوقی، وضعیت پبش آمده کاملاً تحت کنترل قرار گرفته و احتمال پیشرفت آن به نفع شما بیشتر خواهد بود.

آدرس ........................


آدرس: تهران - خیابان ولیعصر - بالاتر از بهشتی - بالاتر از رستوران نایب - پلاک 2224 - برج سرو ساعی - طبقه یازدهم - واحد 1106

تلفن همراه:
برای تماس روی شماره های زیر
کلیک کنید

09127362770

09386209696

09033683444


تلفن ثابت:

برای تماس روی شماره های زیر کلیک کنید

021-88552948

021-88729845


 

 

تلگرام

 

 

فیسبوک

 

 

آپارات

 

 

یوتیوب

   

© 2021 Kavosh Gooya Argham .  All rights reserved.